Ready for take off - Reisverslag uit Melsbroek, België van Emily en Erin - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Melsbroek, België van Emily en Erin - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Blijf op de hoogte en volg Emily en Erin

17 September 2014 | België, Melsbroek

Om 5 uur vanochtend begon onze reis, toen vertrokken we met de auto vanuit Zutphen naar Schiphol. Eenmaal aangekomen verliep het inchecken van onszelf en van de koffers heel vlot, waardoor we nog genoeg tijd hadden voor een kopje koffie. Om 8 uur moesten we toch echt afscheid nemen van het thuisfront en gingen we door de douane. Ook dit verliep zonder problemen, net als het vinden van de cityhopper die ons naar Brussel heeft gehopt. We zitten nu op Brussels Airport te wachten op onze vlucht naar Douala, die vanmiddag om 14.55 uur zal vertrekken. We weten niet of en wanneer we weer internet zullen hebben, vandaar dit korte tussendoor-verslagje :)

Liefs uit Brussel!

• 17 September 2014 - 15:09

Pake En Beppe. :

We wensen jullie een heel fijne en vlotte doorreis toe.Fijn dat het tot nu toe zo goed verliep.geniet maar van al die nieuwe dingen, die jullie ervaren. Leuk,dat we op deze manier ook een beetje mee kunnen reizen.

• 17 September 2014 - 22:52

Gerrianne:

Spannend hoor!
    Ikvind t allemaal superstoer van jullie!
    Hopelijk zijn jullie goed aangekomen - dan zal het wel even flink wennen zijn, maar daarna.... Genieten!! ;))

Ik denk aan jullie,
    Veel liefs en knuffel van Quin!