Stress... - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Emily en Erin - WaarBenJij.nu Stress... - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Emily en Erin - WaarBenJij.nu

Stress...

Door: Erin

Blijf op de hoogte en volg Emily en Erin

15 September 2014 | Nederland, Zutphen

Twee dagen voor vertrek horen we ineens dat onze vlucht geannuleerd is wegens een staking van de piloten van Air France... Fijn!! Het heeft ons een aantal uur nog meer stress opgeleverd dan we al hadden, maar uiteindelijk heeft KLM ons een goed alternatief aangeboden. We vliegen aanstaande woensdag alsnog naar Douala, alleen niet vanaf Düsseldorf maar vanaf Schiphol met Brussel Airlines :) Uiteindelijk zullen we 's avonds rond een uur of 9 in Kameroen aankomen (als alles gaat zoals gepland). Daar worden we opgehaald en verblijven we de eerste paar dagen bij een Nederlandse kennis die daar woont, Helmig. We gaan proberen iedereen in Nederland zoveel mogelijk op de hoogte te houden, al weten we niet hoe vaak we jullie updates kunnen geven.. We gaan ons best doen! :)

Vanavond de koffers maar is vol gaan stoppen, morgen de laatste dingetjes kopen, inpakken en afscheid nemen... We zitten allebei vol gezonde spanning maar hebben er ontzettend veel zin in!!